Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Benjamin Netanijahu: Izrael zadržava pravo da se brani od Irana

Komentari (30) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 02 mart 2012 21:12
s.j. Zadržati 'pravo' 'odbrane' napadom je isto što i tvrditi da imate pravo napadati koga želite, što svakako nemate
Zato vam poručujem da se okanete ovih zaista neuspešnih i neuverljivih pokušaja propagandnog prefarbavanja zla u dobro, jer nikome ne čine dobro. Podrška za Izrael opada više i više pri svakom novom medijskom istupu vas i sličnih.

Gledano sa srpske tačke gledišta, niti valjate vi, zbog sijamskih odnosa sa Amerikom, niti valjaju oni. Bitno je da i jedni i drugi opstanete, jer je Izrael trenutno jedan od garanta bezbednosti Republike Srpske, kao i zaštitnik svetih mesta u tom regionu, a Iran neprijatelja Vehabistana, ili Saudisjke Arabije.
Preporuke:
21
1
2 petak, 02 mart 2012 21:36
Đuka
Sad ispade ovi iz Irana žele rat, a ne Izrael. Znao sam da će ovako da bude. Preračunali se da bi mogli lepo da polome zube iako imaju savremenije konvencionalno naoružanje. Sad bi malo da izigravaju žrtve. Do juče je isti taj Netanijahu pretio Iranu vojnom akcijom koja je pitanje vremena kada će krenuti.
Preporuke:
20
3
3 petak, 02 mart 2012 22:37
Srbin crnac, ateista, musliman, katolik, komunista...
Netanjahu kao i obično laže jer zna da će mu to proći u zapadnim medijima. Iran nikad nije pozvao na brisanje Izraela s lica zemlje, ovo je samo u pitanju za Ahmadinedžada sugerisao zapadni novinar a zapadni mediji "slučajno" pogrešno preveli Ahmadinedžadov odgovor i odmah to razglasili na sva zvona. Valjda će jednom doći do kraja svim ovim lažima.
Preporuke:
14
10
4 subota, 03 mart 2012 01:04
Peter RV
Da je pravde u ovom svijetu ovaj bi bio proglasen za kriminalnog ratnog huskaca -i bi bila raspisana internacionalna poternica za njim.
Preporuke:
15
7
5 subota, 03 mart 2012 03:24
vojvoda
Pogledajte izjavu Natanijahua i Obame i videcete da je jedno te isto sto znaci da su ove marionete naterane da ovo iznesu.Nadam se da nece uspeti ova medijska kampanja novog svetskog poretka ali brinu me jedino proamericke muslimanske drzave koje ce svesno staviti svoj narod pod giljotinu...Ovo samo dragi Bog moze da zaustavi!
Preporuke:
6
3
6 subota, 03 mart 2012 03:39
The Jack
@ Srbin crnac, ateista, musliman, katolik, komunista...


Jos malo da se pojasni. Izrael, tj. teritorija gde se nalazi ova drzava je sveta zemlja po islamskom i hriscanskom ucenju. Tako da ako bude rata, najsigurnije mesto, na koje Iran nece nikada napasti jeste Jerusalim i ostala mesta koja se navode u Knjigama. Izraelska vlada bi morala da bude svesna da ce sve ostalo biti meta zestoke Iranske odmazede, ako samo zaleprsaju avionima ka Iranu.

Sledeca stvar, veoma bitna, jeste to sto su jedno zelje Izraela (zvanicne vlade), a drugo su mogucnosti, pa evo Netenijahu lobira da SAD i opet uradi posao za njih, ali mislim da prenapregnuta drzavna kasa ne moze da priusti dugotrajan, najveci do sada, i ishoda, sto se tice, totalno ne predvidiv rat.
Preporuke:
7
5
7 subota, 03 mart 2012 11:00
Razmisljajte
U 99,99 posto slucajeva se slazem sa komentatorima na ovim stranicama, ali u ovom slucaju NE! Iran i islam uopste, su dokazani neprijatelji Srpstva i Srba, i kao takvima im zelim isto sto su oni kroz istoriju zeleli i RADILI Srbima. Ko je zaboravio mudzahedine poslate u Bosnu da seku Srbima glave, ko je zaboravio petstogodisnju vladavinu Turaka i genocid koji su sprovodili nad nasim zivljem, tog iskreno zalim. Neka se srpski neprijatelji unistavaju, a mi Srbi u ovom i slicnim slucajevima ostanimo po strani!
Preporuke:
8
8
8 subota, 03 mart 2012 11:32
xyz
Pazite ovu rečeničku konstrukciju: ,,Izrael zadržava pravo da se BRANI od Irana''. Pa ko njih napada? Zapravo Izrael svo vrijeme sve radi da napadne Iran, ako se ko ovdje bude branio biće to Iran. Ali svjetski licemjeri sve što mogu da izvrnu oni to i izvrnu. Ja lično bih baš želio da Izrael napadne Iran, to bi bilo kraj zemlje svjetskih licemjera i zavađača.
Preporuke:
10
3
9 subota, 03 mart 2012 11:55
vojvoda
"Razmisljajte"
Da li ste ikada culi za planove"NOVI SVETSKI POREDAK" ili "CETVRTI RAJH" i "DZIHAD 3000"?E lepo proucite te planove koji su se vec poprilicno realizovali pa ce vam biti jasno gde smo i gde ce mo biti ako ne zaustavimo ovo unistavanje.Da li bi Srbija pomogla svom narodu ili recimo Republici Srpskoj da je neko napadne?Tako i Iran deluje svuda gde su muslimani ali nije Iran dosao u Evropu i kamionima istovarao svoje mudzahedine.Pitajte clanice EU(kojima se uglavnom svi ovde klanjaju),a ja cu vam reci da ih je u Bosnu instalirala Austrijska i Nemacka tajna policija dok su Englezi i Amerikaanci dovlacili oruzije.Pogledajte ko je najglasniji u pomoci Kosovu*,opet isti prozvani!I ovaj problem ako gledate sa verske strane ne stvaraju ni islam ni hriscani vec sasvim treci ali morate se vratiti daleko u istoriju civilizacije da bi to shvatili i videli da jedni te isti vecito prave konflikt!Novcem ce vas kupovati dok mogu a posle...
Preporuke:
9
3
10 subota, 03 mart 2012 11:59
Đuka
@Razmisljajte

Tvoje zapažanje niji korektno. Niti smo mi ikada imali sukob sa Iranom, niti je Iran podžavao naše neprijatelje. Zapamti da Turska nije Iran. Ahmadinežad je među prvima rekao da Iran ni po koju cenu neće priznati nezavisnost Kosova. Setite se da su Kosovo "muslimani" okupirali. Što se Izraela tiče, o njihovoj prošlosti ne bih mnogo govorio jer su u zadnjih 60 godina ratovali skoro sa svim zemljama iz okoline. Što se našeg prijateljstva sa jevrejima tiče, ono se može odnositi samo na jevreje koji žive u našoj, eventualno okolnim zemljama. Ovi moćniji jevreji su prvi vršili uticaj u SAD da se razbije Srbija. Setite se da su nam Kisindžer, Klark, Holbruk, Olbrajtova, itd. doneli mnogo problema. Izrael nema pravo da napada nezavisne države sa kojima se i ne graniči (1000 km), kao ni SAD i u ovoj priči sam potpuno na strani Irana.
Preporuke:
9
4
11 subota, 03 mart 2012 12:10
Đuka
@The Jack

Slažem se. Rat će biti sigurno nepredvidljiv sa mnogo žrtava na obe strane. Samo se ne bih složio da će Jerusalim biti pošteđen. Ukoliko krenu da ruše Teheran i koriste Jerusalim kao što su muslimani u Bosni koristili civilne zaštićene zone, ubeđen sam da Iran u činu osvete neće štedeti ništa.

A i Rusi u ovoj priči ne bi trebalo da sede skrštenih ruku. Ako Iran padne sledeća su oni meta. Vrlo verovatno će izgubiti i Kinu kao strateškog partnera. Ne kažem da trebaju ulaziti u rat, ali moraju pomoći Iranu bar proizvodnjom i prodajom S-400 PVO sistema. Onda bi se dobro zamislili u SAD-u i Izraelu oko počinjanja rata.
Preporuke:
9
1
12 subota, 03 mart 2012 12:14
Kosovka
Bravo majstore. Ovoga Tatamatu umesto Cvetkovića. Ko brani Srbiju od rasturača svih vrsta. Napali nas agresori, oteli i pritiskaju "svog Borisa i Borka" da tu otimačinu legalizuju. Ne može to tako gospodo. Pitajte narod na Kosovu i Metohiji, a ne Čanka i Čedu koji ovde ne smeju da zavire. Milošević se junački borio. Tatamatu Natanijahu u Srbiju, pozvati da Vas Europljane nauči pameti.
Preporuke:
6
4
13 subota, 03 mart 2012 12:47
Razmisljajte
Za moje "protivnike":

Srbi ce za islam uvek biti "kauri(ni)" (nevernici), i mogu postojati samo ako se "opamete" i promene veru! Mi nismo nikoga osvajali, nikome naturali svoju veru i poglede, niciju decu nismo otimali iz narucja majki... Zato, dragi moji dobromisleci prijatelji, nemam strpljenja po pitanju islama. Da smo mi islamu naneli stoti deo onoga sto su oni nama, shvatio bih i vas i njih.

P.S. Na drugoj strani, potpuno razumem vasu srpsku patriotsku naivnu naklonjenost, u ovom slucaju Iranu. Srbi su UVEK bili na strani progonjenih, cesto zapostavljajuci svoje vlastite interese. I da se razumemo: ja sam potpuno svestan da su nam krvni neprijatelji Amerika i EU! Mrzim ih iz dna duse i zelim sve najgore, ali zbog toga ne mogu da podrzavam one, cija je "vera", donela toliko zla mom narodu. I jedni i drugi su ZLO, pa kad je tako, neka se ZLO kolje medjusobom.
Preporuke:
6
6
14 subota, 03 mart 2012 13:09
srbinbanjaluka
Da, fašistički rezim Irana zeli rat sa Izraelom, i normalno je da kao i svaka suverena zemlja Izrael ima pravo braniti svoje postojanje.



Braneći danas to Izraelu, to isto sebi branimo u budućnosti mi Srbi. Progledajmo više.



Srbi - Jevreji, zajedno. Ne činimo opet iste greške, kada s početka 90ih nase elite politicke nisu bile dorasle trenutku, niti su ga prepoznale, pa su stajali na braniku odbrane komunizma i nesvrstanosti bas u trenutku kada je svijet sve to rusio, kada je Berlinski zid pao..... budimo pametni.



Iran je slao i dana danas pomaze i islamisticke fundametaliste na Balkanu. Iranski narod to ne zasluzuje, to je jedna stara i napredna civilizacija, a idioti poput Ahmadinedzada ne zasluzuju da budu na celu jedne tako velike i plemenite nacije kao sto je iranska.


Dajte se Srbi u pamet, da smo poslije II svjet rata pravili nasu zemlju, nasu Srbiju, narocito jos poslije prvog svjet kada smo to itekako mogli, nista nam se ovo danas ne bi desavalo.
Preporuke:
10
11
15 subota, 03 mart 2012 13:11
Čeda*
Tel Aviv brani interese Republike Srpske i srpske države na Kosovu i Metohiji mnogo više i iskrenije nego što to čini (zvanični) Beograd. Mada u Srbiji uglavnom vlada proizraelsko raspoloženje, ima i onih koji su, pod uticajem Basare i Srbljanovićke, naseli na antisemitsku propagandu.
Preporuke:
8
8
16 subota, 03 mart 2012 13:55
ljuba cairo
Uh! Kakva rasprava. Mislim da se i u Srbiji i u Iranu ukrstaju regionalni i svetski interesi velikih sila. Iran ce uvek podrzavati islam ma gde god to bude trebalo. Jevreji ce uvek raditi na tome da se islam oslabi. Na razmedju te dve strategije i mi Srbi bivamo zakaceni bez nase volje i bez prevelikih mogucnosti da se borimo za sopstvene interese. U ovakvom svetu, kakav je danas, nema prijatelja, postoje samo interesi. Pravo na odbranu sopstvene zemlje je potpuno relativizovano. Videli smo kako su prosli nasi generali u Hagu. Isto tako, ameri bombarduju pola planete s obrazlozenjem da im je ugrozena bezbednost. Jaci tlaci. Tako je i u ovom slucaju.
Preporuke:
5
0
17 subota, 03 mart 2012 18:09
vojvoda
"Razmisljajte","srbinbanjaluka","Ceda"
Ako bih morao da biram u zivotu radije bih bio Kaurin (nevernik)nego GOJA(stoka koja nema pravo ni na sta pa ni na zivot)!Kuran ce te naci za 15 min ako vam treba da ga pogledate ili zelite nesto da saznate a Talmud ce te traziti danima jer njega nema slobodno nigde a da vam negovorim o tome da ima vise verzija. Niko nije ovde naivan i zaslepljen pravdom samo nema niko vise nameru da kad krenu muslimani na ove preko Dunava da podmece ledja jer nikad nam niko nije rekao hvala i mnogo grobova smo rasuli po celoj Evropi.Da li ste se zapitali otkud bas da Izrael podrzava Republiku Srpsku?Dajte mi jedan primer Dodikove vizije u buducnost sem ujedinjenja Srba sa obe strane Drine?Otkud Izrael odjednom uz Republiku Srpsku(ja bi se dobro zamislio)a nije ga bilo dok je klan Srpski narod u Srpskoj,Krajini?Bio je zauzet oko stvaranja Slovenacke i Hrvatske drzave!Ne funcionise svet po principu "CRNO-BELO"nego"TEZA-ANTITEZA-SINTEZA".Ako neznate, pitajte...
Preporuke:
5
3
18 subota, 03 mart 2012 18:32
Pedja
Djuka nemoj molim te vise sa tom starom, stormfrontskom pricom o Jevrejima koji kontrolisu cijeli svijet, dozlogrdilo je. Koga covjece Jevreji kontrolisu? Pa oni njihovu vlastitu granicu sa Egiptom ne mogu da kontrolisu kako treba pa im upadaju teroristi i prave dzumbus po drzavi, a kamoli cijelu planetu da imaju u svjoj ruci. Jedan od najstarijih naroda u svjetskoj istoriji koji do neki dan ni svoju drzavu nije imao! I nakon sto su je dobili vodili su x ratova sa 'miroljubivim' Arapima u borbi za opstanak! Narod koji je od 1940ih imao skoro jedan milion izbjeglica iz nekoliko arapskih zemalja u kojima su zivjeli stotinama godina (poput nasih Krajisnika)! I ti pricas o nekim misticnim Jevrejima koji imaju nadprirodan uticaj i kontrolu nad svjetskom politikom i koji su skoro pa prouzrokovali bombardovanje Srbije. Ajde molim te.
Preporuke:
2
3
19 subota, 03 mart 2012 18:51
s.j. Bitno je ne preterivati.
Činjenica je da je Izrael vrlo povezan sa našim omrzlim neprijateljem, Amerikom, a da je Iran krajnje islamistička zemlja - a naš odnos sa muslimanima je poznatog kvaliteta.

Ipak, Izrael je zemlja koja nam je saveznik na polju očuvanja Republike Srpske, čuvara srpstva u ovo doba okupirane Srbije. Iran, pak, je ključan u regionu zbog suprotstavljanja Američkom besnilu, kao i vehabizmu Saudijske Arabije (koja je dugogodišnji saveznik Amerike, promoter vehabizma, i jedan od izvora mudžahedina slatih u BiH, kao i sponzor naših lokalnih odroda).

ZNAČI, POTREBNO JE DA OPSTANU I JEDNA I DRUGA ZEMLjA! Na prvom mestu zbog ljudskih života, a onda i zbog ovih strateških razloga.
Preporuke:
2
2
20 subota, 03 mart 2012 19:52
srbinbanjaluka
@ vojvoda



Ne treba biti naivan, to svakako, ali mislim da ti si poneke pogresne zakljucke izvukao, tj. neke istinite cinjenic si pogresni intepretirao. Naime, u pravu si ti brate kad kazes da su radili nna nezavisnosti Slo, Hrv, i sl.. razbijanju SFRJ....ali trebas znati pozadinu toga. Pisao nesto u neki mranijim komentarima o tome, a to je, vidi, svaka zemlja ima svoje interese, pa tako ih ima i Izrael. Suština je, na globlanoj politici, prepoznati te interese drugih zemalja, narocito onih koji bitno i odlučuju i koji neminovno prelamaju preko prostora Balkana, i onda svoje interese, naše, gledati ukalupiti u te opšte interese, ruku pod ruku sa tim koji, realno, sve odlučuju. Budimo realni, mi te interese nismo prepoznali.

Kad nismo ?

Pa vec kad smo pravili tu SFRJ. Izvrsen je genocid nad nama a mi napravismo zemlju sa tim koji nam to uradise, jos ima i republike dali, a sami sebi autonomine. Naopako, totalno. I debelo naivno, naravno.....
Preporuke:
3
3
21 subota, 03 mart 2012 19:58
srbinbanjaluka
@ vojvoda



( nastavak )...... I debelo naivno, naravno. Zatim, tu SFRJ koju smo napravili, mi smo i sa njom bili veliki trn u oku Izraelu. Molim vas, SFRJ nikad nije do krize 90ih priznala Izrael, javno je podrzavala kroz nesvrstane Palestinu, često prozivajući Izrael... i sl.

Zar mislite da Izrael to nije zapamtio. Pa vidite, ako mi sve zaboravljamo, a zaboravljamo itekako, onda nemojte misliti da su i drugi takvi. Izrael narocito. Ja bi rekao da je jedini grijeh Izraela upravo to, što se radi i o naciji i odrzavi koja se ne d aponizavati, i sto je najbitnije, ne zaboravlja, cuva uspomenu na svoju istoriju... na sve ono na šta recimo mi ne dajemo ni malo pažnje...

E sad, znajuci to, pa cek sta smo se nadali 90ih?

Da Izrael brani drzavu koja je realno bila na putu njihove i drzavnosti ( podrzavajuci Palestinu ), na putu njihove sigurnosti, dajte, ne budite naivni. 90ih smo bili na braniku odbrane svega onog sto se u svijetu rusilo: komunizam, nesvrstanost....aut totalni
Preporuke:
3
4
22 subota, 03 mart 2012 20:05
srbinbanjaluka
@ vojvoda



Izrael je digao ruke od SFRJ, nije mu takva zemlja odgovarala, jr i oni su znali da kroz tu i takvu zemlju nije govorio srpski narod, vec isti oni koji su i nas i njih klali 40ih 20. vjeka.

Oni to nisu zaboravili, mi jesmo, jos smo se sa ‚im nasim dzelatima udruzili u tu famoznu SFRJ, i kroz svo postojanje stajali na braniku neceg.,şto realno, nije bilo moguce d aopstane. Svijet jednakih,, nesvvrstanih i sl., hocu reci lijepa ideja, ali realno - naivna i utopisticka.


Sad tu gresku ne smijemo napraviti, Izrael trebamo podrzati, pravo na postojanje i odbranu im podrzati jer tako sutra podrzavamo i svoje pravo na postojanje i borbu, jer ko zna sta godine i decenije nose, nazalost.


@ c.j.


Sa vama se slazem, bez pretjerivanja, to je isto kljucno. Politika je instrument suptlinosti, mi to Srbi realno nikad nismo imali u politici. Znaci, ne crno i bijelo, to nas je ubilo kroz vjekove. Moramo mjesati boje, dati druge nijanse, malo sivila.

Pozz svima !
Preporuke:
3
3
23 subota, 03 mart 2012 22:09
vojvoda
Ne mogu da razumem pojedince da li je to uticaj ove nove kreativne politike ili teske posledice komunizma koji je ocigledno jos na vlasti ali u jako ogoljenom stanju.Ako nerazumete ono sto vam se dogadja u kuci kako ce te shvatiti ono sto se desava van nje.Srbija nestaje kao i njen narod a vi i dalje prepricavate neokomunisticke fraze novokomponovanih istoricara,politicara...Srbe nije gurnuo u Jugoslaviju Tito(agent od uticaja, kao svi veliki likovi XX veka)vec kralj Aca (takodje pod uticajem istih sila moci).Mnogima istorija pocinje od II s.r.sto se i vidi,ali bi trebalo da znate da je sa Sarajevskog i Titogradskog aerodroma hiljade i hiljade tona oruzija otislo u Izrael kad se stvarao.Da nisu i oni kratkog pamcenja kao i mi?Da li znate da je Jevrejski narod gde god je boravio(uzmite koju hocete zemlju sem Holandije a kasnije UK)bio proterivan?Zasto?Prosao sam pola sveta uzduz i popreko i nisam sreo tolerantnijeg naroda od Srpskog pa opet smo najgori.Zasto?
Preporuke:
4
1
24 subota, 03 mart 2012 22:11
vojvoda
Ne mogu da razumem pojedince da li je to uticaj ove nove kreativne politike ili teske posledice komunizma koji je ocigledno jos na vlasti ali u jako ogoljenom stanju.Ako nerazumete ono sto vam se dogadja u kuci kako ce te shvatiti ono sto se desava van nje.Srbija nestaje kao i njen narod a vi i dalje prepricavate neokomunisticke fraze novokomponovanih istoricara,politicara...Srbe nije gurnuo u Jugoslaviju Tito(agent od uticaja, kao svi veliki likovi XX veka)vec kralj Aca (takodje pod uticajem istih sila moci).Mnogima istorija pocinje od II s.r.sto se i vidi,ali bi trebalo da znate da je sa Sarajevskog i Titogradskog aerodroma hiljade i hiljade tona oruzija otislo u Izrael kad se stvarao.Da nisu i oni kratkog pamcenja kao i mi?Da li znate da je Jevrejski narod gde god je boravio(uzmite koju hocete zemlju sem Holandije a kasnije UK)bio proterivan?Zasto?Prosao sam pola sveta uzduz i popreko i nisam sreo tolerantnijeg naroda od Srpskog pa opet smo najgori.Zasto?
Preporuke:
3
1
25 nedelja, 04 mart 2012 03:28
Peter RV@ srbinbanjaluka
'srbinbanjaluka', mijenjajte vas 'nik' sa 'jevrejintelaviv'. Zvucicete tako iskrenije.
Preporuke:
1
0
26 nedelja, 04 mart 2012 06:47
micky
Udaraj sunce ti jarko sta cekas. I vama ce neko doci glave.
Preporuke:
0
0
27 nedelja, 04 mart 2012 10:17
Pedja RS
Ajde ako neko ima jedan jedini inteligentan link o tome kako je Israel radio na rasturanju Jugoslavije! Da procitam i to!
Preporuke:
1
2
28 nedelja, 04 mart 2012 12:54
vojvoda
Samo da se razumemo da ovo ne ode u pogresnom pravcu braco Srbi!Niko ovde nije nikome protivnik,kao sto ni vera ne sme da bude prepreka da bi imali dijalog.Kritika je zlatna ako se da izvuci neki zakljucak iz nje.Ali nije kritika kada ODABRANI tupe svoju kupljenu demagogiju a koja neizlazi iz njihovih glava nego je uticaj sa strane.Dokaz za to vam je i inicijativa(ako niste vec zaboravili)sklanjanja spomenika Jase Tomicu u N.S.Zasto?Pa i on je bio kolega na neki nacin ovih sadasnjih analiticara.Pa i Tolstoj je govorio o ovim tendencijama,Dostojevskom su cak i sudili!Imare gomilu kriticara i mislilaca kroz vekove unazad koji su jednostavno sklonjeni i zaboravljeni.Jako je smesno kad uzmete termin FASISTA i prilepite ga nekom u XIX ili XV veku.Kritikovati ne znaci mrzeti-ubijati znaci mrzeti!Ne verujem onima koji se zaklanjaju ceo zivot iza ISUSA HRISTA koji kad malo bolje razmislite i nije bio Jevrejin(neznam ni jednog sa plavim ocima i plavo-ridjom kosom)a usput govorio Aramejski???
Preporuke:
3
0
29 nedelja, 04 mart 2012 12:59
gost
Kako je Izrael radio na rasturnju Jugoslavije i bombardovanju Srbije Pedja RS ce naci u arhivi Mosada u razgovoru sa Obrajtovom,Klarkom,Kusnerom...itd.!
Preporuke:
3
0
30 nedelja, 04 mart 2012 13:14
vojvoda
Nije taj Iran cvecka,hvala bogu znamo mi to dobro,ali nemozete ubijanjem ili pozivom na ubijanje resiti problem,pogotovo ovog tipa jer da nije Irana nebi ni muslimana vise bilo u ovom obliku.Dok se zabavljamo sa Iranom,Turci vam rovare u svim segmentima drustva.Milsite da je to slucajno?Mora Srbin da kaze ko je ko jer smo PRAVO-SLAVCI i samo dobro ce doneti dobro.To sto pati posten covek ovde je zato sto nema vise nigde da se zakloni pa ni crkvu koja je zauzeta svojim obracunima,masonskim ritualima,cekanjem Pape...Prolivanjem Iranske krvi,prolice se krv i svih ostalih i mora se to vec jednom zaustaviti.Zelenu transverzalu(Kojoj smo se smejali i nazivali teorijom zavere)pravio je i pravi zapad a ne Iran.Mislite da je komadanje Srbije ili BIH zavrseno?Nije gospodo i dok vas tapsu po ramenu provereni prijatelji i saveznici gde su bili kad su vas klali?Cekali da iskrvarimo?Pa lepo ovde neko rece samo GO interes,nema niceg drugog.Meni sunce izlazi na istoku kao i mojim precima a vama?
Preporuke:
3
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner